VEELGESTELDE VRAGEN

Leveren op zaterdag

    1. Leveren jullie ook standaard op zaterdag?

    Indien voor 16:00 uur besteld op vrijdag leveren wij pakketten tot 20 kg standaard op zaterdag in Nederland en België.

    Levering naar buitenland

      2. Leveren jullie ook in andere landen dan Nederland, België, Luxemburg en Duitsland?

      Jazeker, wij leveren wereldwijd! Zowel in Europa als buiten Europa.

      Service

        3. Wat moet ik doen als mijn product niet (goed) werkt?

        Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.


        Stuur een email naar info@vectisfitness.nl met je ordernummer en een precieze omschrijving van de klacht en we helpen je verder. In veel gevallen kunnen we op afstand goed bepalen wat er mis is met het product.

        Retouren

          4. Wat is mijn zichttermijn en wat zijn de voorwaarden voor retourneren van mijn product?

          Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. 

          Bestellen

            5. Kan ik ook via e-mail bestellen?

            Geen probleem, je kunt ons een e-mail sturen via info@vectisfitness.nl met je adresgegevens en de productkeuze. Wij maken dan handmatig de order voor je aan en sturen je een betaallink.


            Let op - de beschikbaarheid van artikelen is dan niet gegarandeerd. Op de website wordt dit continu bijgewerkt. Indien je per e-mail bestelt dan wordt dit pas bijgewerkt zodra een van onze collega's de order in het systeem plaatst. Mocht het product niet meer op voorraad zijn informeren wij je direct over de levertijd.

            Afhalen

              6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie magazijn?

              In principe is ons magazijn enkel bemand wanneer wij leveringen krijgen of producten gaan verzenden. Mocht het echter gewenst zijn om het product op te halen dan kunnen we samen een afspraak maken.

              Prijzen op de website

                7. Zijn de prijzen online altijd inclusief BTW?

                Alle prijzen op onze website worden inclusief BTW weergegeven.

                 

                Staat je vraag er niet tussen? Wij komen graag met je in contact!